راز یک عکس

راز یک عکس

راز یک عکس

راز یک عکس

راز نما/ دلتنگ باران

آپلود عکس



گاهی هوای چشم من دلتنگ باران می شود

دلتنگ باورهای ناب دلتنگ ایمان می شود

 

گاهی به آهی می توان شب را سحر کرد و نخفت

آن هم گهی از بخت بد از ما گریزان می شود

 

تن پوش احساسم گهی رنگ بهاران می شود

گاهی به جرم عاشقی بی رنگ و ویران می شود

 

از چه نپرسی حال من ای نازنین اقبال من

گویی که نسیان تو هم اینگونه آسان می شود

 

یکدم نبوده یاد تو از روز و شب هایم جدا

لیکن به یادت چشم من غمگین و نالان می شود

 

اینک هوای بی کسی خیمه زده بر خاطرم

با من ولی حرمان تو گاهی هزاران می شود

 

از سرو پرسیدم که چون سبز است و مدهوش و خموش

گفتا که این سرمستی ام حاصل زجانان می شود

 

.....

...

.


شاعر سعید چرخچی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد